نوت 7




سامسونگ می‌خواهد یک فراخوان بزرگ و در سطح جهانی برای گوشی جدیدش گلکسی نوت ۷ اعلام کند. این اقدام بی‌سابقه و بزرگ نتیجه مستقیم بررسی‌های سامسونگ در گزارش‌های مربوط به انفجار باتری نوت ۷ هنگام شارژ است. احتمالا سامسونگ به زودی یک فراخوان برای جمع‌آوری این دستگاه‌ها اعلام می‌کند.

دیروز گزارش شد که سامسونگ تصمیم گرفته ارسال گوشی‌های نوت ۷ را به تاخیر بیندازند تا این ادعاها را بررسی کند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت یک مشکل جدی پیدا کرده که جای نگرانی دارد. یکی از سخنگویان سامسونگ در گفتگو با وال استریت تایید که ارسال گوشی‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف شده.

سامسونگ در حال حاضر با اپراتورهایی که نوت ۷ را عرضه کرده‌اند مشغول گفتگو درباره نحوه انجام فرایند فراخوانی است. این شرکت از اپراتورهای انگلیسی هم خواسته که عرضه این محصول را متوقف کنند. سخنگوی سامسونگ گفته: “نتایج بررسی‌ها و اقدامات متقابل آخر همین هفته یا اوایل هفته بعد برای عموم اعلام خواهد شد.”

یک فراخوان جمع‌آوری گسترده برای نوت ۷ ضربه مالی بزرگی به بخش موبایل این شرکت می‌زند، آن هم در زمانی که استقبال از این گوشی زیاد بوده و بسیاری از منتقدان نوت ۷ را بهترین گوشی هوشمند سامسونگ می‌دانند.

منبع: The Verge